نرگس سادات ,ابرکم نرگس سادات ,ابرکم ، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
ساراسادات, نازگلکمساراسادات, نازگلکم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات کودکی

بیست ودوم شهریور ماه سالگرد من وتنها عشقمممممممممم سید مهدی بی نظیرممممممممم

1394/7/5 7:31
502 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام به تنها کبوتر قلببمممممممم niniweblog.com,به همسر عزززززززیزم ,یک سلام عاشقانه وخاص,

به تنها بههههههانه زندگی ام ,که تا بیییییینهایت دوستش دارمممممممممبوس

وبعد هم سلام گرم وصممممممیمی, به دوستای گل ومهرببببببونم

 

بغلبغلبغلبغلبغل

 

بیست ودوم   شهریور, یاد اور, زیباترین اتفاق وشیرین ترین رویای تحقق یافته زندگی من است,niniweblog.com

روزی که, با تمااااام وجووووودم ,طعم خوش زندگی را حس کردمniniweblog.com ,ووقتی در اوووووج خوشحالی

,به خودم امدم ,دیدم که, چقققققدر خوووووشبختمniniweblog.com, واین خوشبختی را فقط, لطفی از جانب,

پروردگااااااارم می دانستم ....

 

ودر شگفتم,متنظر که کجا, کی, کاری را انجام دادم ,که لایق چنننننین لطفی شدم,وما این چنین,

خدایی داررررریم...وبندگی نمیکنیم ...

 

وهمسر عزززززیزم, که در یک شرایط بحرانی خاااااص,  به من ابراز علاقه کردومرا برای یک عععععمر ,

همراه وهمسفر خود انتخاب کردمن هم با تمممممام احساسم ,niniweblog.comبه او میگویم که...

ای بهترییییین مخلوق افرینش, تا بی نههههههایت,عاششششششقت هستم ودووووووستت دارممحبت

 

niniweblog.com

 

 

niniweblog.comسالروووووووز با هم بودنمممممممان مباررررررررکniniweblog.com

                               

 

ای تماشایی ترین مخلوق افرینش, درروی زمین,اسمانی میشوم وقتی نگاهت میکنمniniweblog.com

وهیچ گاه ,از دیدنت سییییر نمیشوم niniweblog.com,زیرا که تودیگر نه تکرار میشوی ونه برایم تکراری ,

ومن ,لحظه لحظه زندگیم را,صرف با توبودن میکنم...niniweblog.com

 

وتمام سعیم را میکنم که ,همانی باشم که تو میخواهی ,واززندگی برایت تصویری زیبا , ودوست داشتنی بسازم ,niniweblog.comوتوراهرروز بیشتر ازدیروز,عاشق تر کنم...niniweblog.com

 

مهدی جان ,توهم برای من بهتریییین وبی نظیییییرترین بغلوجذااااب ترین همسررررر دنیایی,

وهم برای,دختران قشششششنگم روشنفکرترین ودوووووست داشتنی ترین پدر دنییییییاهستیniniweblog.com

 

 

niniweblog.comعزیزززززم سالروز اغاز باهم بودنممممممان مبارکککککniniweblog.com

 

 

 

 

هرروز, با شوووووق دیدنت ,چشم می گشایم ووقتیniniweblog.com, تورادر کنارم میبینم دوووووست دارم بارها وبارها,

در مقابل معبود, زانوبزنم وسجده کننننننم که چون, تویی را به من هدیه داد , عزیززززززم ,

اهنگ صدایت,زیببببباترین ترانه زندگییییم ,نفسهایت تنها بهانه نفس کشیدددددنمniniweblog.com ,

ووووووجودت تنها دلیل ,زنده بووووودنم است ,

 

پس با من بمان,تا زنده بممممانم ,که من ,در کنار تو از نیییییستی, به هستتتتتی ,میرسم ,

ای عشق شیرییییینم,من تا بیییینهایت به تو ,وفادار میمانم وعاشقااااانه وخالصااااانه ,

تو را دووووست خواهم داشت niniweblog.com,

 

niniweblog.comای, با احساسسسسس ترین وزیببببا ترین بهار زندگیییییمniniweblog.com

مهربانم,

گاهی اوقات ,از اییییین همه عشق ودووووست داشتنمحبت ,که بین ماست ,احساس خوشحالی میکنم ,وامیدوارم که همه زن و شوهرها رابطه عاشقانه وصمیمی داشته باشششششششنچشمک


 

 

niniweblog.com

 

رووووویای شیرین زندگیم, سالروز فرامووووووش نشدنی؛عهد وپیمانمان مبارککککککک

 

صادقانه گفتی ,دوووووستم داری niniweblog.com, عاشقاااانه تو را باور کردمniniweblog.com ,از من خواستی,

تنها با توووووباشم,با احترام,قلب تنهایم راniniweblog.com, به توتقدیم کردممممم,

 

عزیزم , مهربانیهایت ,قابل تحسین است ,وتو یک همسر ایده اااااال و خانواده دووووووست هستی,niniweblog.com

وپدری فداکار ودلسوووووزniniweblog.com, ومن تشکر میکنم ,بابت تمااااام زحماتت, که فقط وفقط برای رفاه ,و اسایش ماست

 

 

 

دوووووستای مهربونممحبت ,این پست با تاخیر زیییییاد وبا مشغله فراوان نوشته شده , از همگی شما متشکرم

 

 

ثبت شده در تاریخ 1394/7/1

پسندها (8)

نظرات (3)

مامان نسرین
8 مهر 94 12:04
سلام عزیزم خدا فرشته هاتونو براتون حفظ کنه،طبع بسیار لطیفی دارید بیشتر مطالبتون رو خوندم واقعا لذت بردم.
مامانی و بابایی فرشته های نازوبامزه نرگس جون وساراجون
پاسخ
سلاممممم مامان سبحان جون نظر لطفتون خواهر جوووونمممم شما هم پسر کوچولوی نازی داری همیشه با همدیگه خوووووش باشین مراقب این گل پسرم باش
مامانی و بابایی دخمل طلا
10 مهر 94 1:38
سلام مامانی فرشته های ناز سالگرد ازدواجتون مبارک عیدتونم مبارک دوست گلم
مامانی و بابایی فرشته های نازوبامزه نرگس جون وساراجون
پاسخ
سلام مامان حلمای خوشگل خاله ممنوووووووون از لطفت خواهر گلممممم عید شما هم مبارک انشالله که همیشه حضرت علی علیه السلام در زندگی دستتو بگیره عزیزم خوشحال شدم امدی پیشمممممم
مامان فتانه
20 مهر 94 9:45
سلام خانمی..ممنونم که پیش ما اومدین...سالگرد ازدواجتون هم مبااااارک