نرگس سادات ,ابرکم نرگس سادات ,ابرکم ، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
ساراسادات, نازگلکمساراسادات, نازگلکم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات کودکی

شانزدهم تیر ماه, زادروز قشنگترین رویای زندگیم ,سید مهدی

1394/4/16 16:32
498 بازدید
اشتراک گذاری

مهربانم

 

از تو چه بنویسم ,که لایق نوشتن باشد,ازکدامین ,محبتهاااایت برایت بگویم,محبت

از کدامین, احسااااسم با تو حرف بزنم,که در نگاه زیبا وپرمعنایت گم میشوم,

ودردریاااای بیکران عشقت غرق,آرام

توتماااام خوشبختی من هستی .

                                                      جشنجشنجشنجشنجشن

 

           niniweblog.com"ای زیباترییییین بهانه برای زندگی کردن, تولددددت مبارررررک"niniweblog.com

                         

 زمانیکه تو در کنارم هستی, احساس ارامش میکنم بغل,وبا وجود تو,مشکلات زندکی نمیتواند مرا از پای در بیاورد, توتمام دنیای من هستی ,, وعشق و ,وفاداری که نسبت به من داری پرستیدنی است, ومن چگونه میتوانم,

قدردان این احساس پاک, تو باشم .متنظر

                                                       بغل     بغل بغل

  بارالها,      

من عشق پاکی دارم, وچه بی اندازه وساده اورا میخواااااهم,محبت

عزیزم,

امروز که روز میلادتوست , من با یک سبد گل مریم ,ومشتی قاصدک خوشششش خبر, به سویت می ایم ,

,وهمراه چکاوکان نغمه عشششق سرمیدهیم,niniweblog.com

وعاشقانه فریاد میزنیم ,

 

niniweblog.com"ای بهترین ,وای بی نطیرترین همسر دنیا, تا بینهایت دوستت دارم ,"niniweblog.com

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

niniweblog.com"ای تنها تک ستاره قلبم  روز میلاددددت مباررررک"niniweblog.com

     

                          

 

زیبا ترینم,

آرام"بارها دیده ام ,وقتی تومیخندی, خانه به تولددددی دوباره ازروشنی میرسد ,تا انجا که اینه های طاقچه میشکنند, وگلدانهای شمعدانی, به طراوتی بی نظیرمیرسند"

تشویقتشویقتشویقتشویق

عزیزم ,

,میخواهم بگویم ,که تمام زندگی ما ,با همین خنده های توووو شیرین میشود,

تو,انقدر خوووب ومهربانی ,که من ودختران نازم ,برای امدنت لحظه شماری میکنیم ,

 

عشقم,

  niniweblog.com"نرگس جون ,وسارا جون ,تورا میبوسند ,وتولدددددت را تبریک میگویند"محبت                                                

 

niniweblog.com

   niniweblog.com"ای ماه ترین پدر دنیا ,وای همه زندگی ما, تولدددددت مبارررررررک" niniweblog.com                                

   .

                                           niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com                     

 

                

"امشب ستاره ها را مهمان قلبم میکنم,,niniweblog.com

                  من هرچه عشق وخوبی است ,تقدیم جانم میکنم,محبت

                                                              محبتمحبتمحبتمحبت

من در نگاه مست تو تا عرش بالا میروم ,

هفت اسمان را یک شبه ,غرق تمنا میکنم,

                                                        آراممحبتچشمک                                            

مجنون زیبا روی من ,ای قلب پراحساس من ,

من شب میلاد تورا باعشق یلدا میکنم,niniweblog.com

ماه وفلک,جن وملک ,از خلقتت در حیرتند,

بر خالق زیبا سرشت ,جانانه سجده میکنند,محبت

                                               niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com                                                                  

ای خوب بی همتای من ,ای بهترین غمخوار من,

من چشم گیرای تورا ,با عشق معنا میکنم"niniweblog.com

 

"دوستان قشنگ وخوبم ,آرام

میدونم که شما همگی, اهل ذوق وهنر هستید ,

این شعر به مناسبت تولد همسرم ,فی البداهه بود ,به بزرگی خودتون ببخشید"

 

niniweblog.com"اینم عکس خوشسسشگل همسرم ,که 8ماه 22 روزه بوده,

فلفلی من ,خیلی ناز بودی ,وباحاااال ,تولدددددت مبارررررک"niniweblog.com

              

 niniweblog.com      من امروز خخخخخیلی خوووووشحالم       niniweblog.com        

                                       "  توی این عکس زیبا همسرم,1سال و2ماهه بوده

عزیزم ,چی دیدی که اینقدر خوشحالی,  گل پسر, قند عسل"

          

                                               نازنینم,  

"ای کاش,متنظردوباره به زمان کودکی برگردیم, به همان دنیای پاک وسادگیها ,

به همان دنیایی که هنگام بازی لحظه ای قهر بودیم, niniweblog.comولحظه ای دیگر اشتی ,محبتچه دنیای بی کینه ای بود ,

دلم برای ان روزها تنگ شده ,یادش یخخخخخخیر"

 

"چه نگاه گیراااااا ومعصومانه ایی آرام

محبتمهدی قشنننننننگم ,خیییییییلی باحالی , تولدددددت مبارررررک"

           

 

 

 

 

 

 

ه

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان و بابایی دخمل بلا
17 تیر 94 3:22
بی علی اصل عبادت باطل است / بی علی هر کس بمیرد جاهل است / بی علی تقوا گلی بی رنگ و بوست / بندگی همچون نماز بی وضوست ... ایام سوگواری و شهادت امیر مؤمنان , حضرت حیدر تسلیت باد ..... شب قدر است و طی شد نامه هجر / سلام فیه حتی مطلع الفجر / ....... من از عمق وجود خود ، خدایم را صدا کردم , نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت , برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم , و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ... التماس دعا دارم در این شبهای خاص و عزیز ...
مامانی و بابایی فرشته های نازوبامزه نرگس جون وساراجون
پاسخ
"دل رازشرارعشق سوزاند علی , یک عمر غریب شهر خودماند علی وقتی که شکافت ,فرق اودر محراب, گفتند مگر نماز میخواند علی". اللهم العن قتله امیرالمومنین(ع) یا علی مدد التماس دعا
مامان و بابایی دخمل بلا
17 تیر 94 3:29
سلام مامانی گل و مهربون سارا سادات گل و نرگس سادات دوست داشتنی خودم من هم تولد آقا مهدی رو به همگیتون تبریک میگم ... از طرف من بهشون تبریک بگو حتما عزیزم ... دیگه امشب شب شهادته , واسه همین آیکون تولد و دست براتون نمیزارم ... عزیز دلم انشاالله که خوشبختیتون و عشقتون تا همیشه پایدار باشه و سالیان سال , در کنار هم , با مهر و محبت , زندگی خوب و خوش و شادی رو در کنار نازدونه های قشنگتون داشته باشین ... خدا همسر مهربونت رو برات حفظ کنه و همیشه سلامت در کنارتون باشن انشاالله ... شعرت هم خیلی خیلی زیبا بود ... بابا شاااااااااعرررررررر ... بابا هنرمندددددد ... شوخی کردم , واقعا زیبا بود و البته که مساله مهم , حس و عشقیه که این شعر رو به وجود آورده ... مراقب خودتون و خوبیهاتون باشین ... توی این شبها, التماس دعا دارم , ما رو هم از یاد نبرین ....
مامانی و بابایی فرشته های نازوبامزه نرگس جون وساراجون
پاسخ
سلام ,مامان خوب ودوست داشتنی فاطمه جون عمه, ممنوننننم هم به خاطر تبریکت ,هم به خاطر تعریفی که از شعرم کردی ,خجالتم نده ایشالله که عشق شماهم پایدار باشه ,هرز گاهی دست به قلم میبرم وواسه خودم ودلتنگیام ,ای/ یه چیزایی میگم ,امیدوارم قابل تحمل باشه التماس دعا, فندق عمه رو ببووووووس
مامان و بابایی دخمل بلا
25 تیر 94 18:34
سلام مامانی گل و مهربون سارا سادات گل و نرگس سادات عزیزم خوبین ؟؟؟ خوشین ؟؟؟ چه خبر ؟؟؟ چرا دیگه وبلاگ رو آپ نمیکنین ؟؟؟ البته با وجود مشکل کمبود وقت و شیطنت وروجک کوچولوها حق دارین عزیزم ... منم فاطمه جونی رو الان خوابوندم و گفتم بیام یه سری بزنم بهتون ...وقتی فندقی ما بیداره باید با مشقت کامنت بزارم و یا پست بنویسم سادات کوچولوهای خوشگلم رو ببووووووووسسسسس .... به ما هم سر بزنین عمه جوووووووون گل و مهربووووووووووون ...