نرگس سادات ,ابرکم نرگس سادات ,ابرکم ، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
ساراسادات, نازگلکمساراسادات, نازگلکم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات کودکی

میلاد باسعادت کریم ال طه اقا امام حسن مجتبی (ع) برهمگان مبارک .

1394/4/9 23:45
421 بازدید
اشتراک گذاری

ازبچگی همیشه برایم از مظلومیت وغربت توبرایم گفتند ,

وازکرم وسخاوت توبرایم حرف زدند,

آرامبه حق لطف وکرمت دستم را بگیر وحاجت روایم کن ای ماه دل ارای فاطمهآرام

 

تشویقتشویقمیلاد اولین نواده نبوت ونخستین زاده امامت مبارکتشویقتشویق

 


آرامتشویقآرام

بار خدایا,

غمگینوسوسه های نفس نگذاشت ,..غمگین

جانم در نهر رجب تطهیر شود,..

از دراویختگان درخت طوبای شیعیان هم که نبودم,

آرامترحم فرما,ودر دریای رحمت رمضانت مستقرم نماآرام

 

تشویقتشویقماه رمضان ماه خود سازی وماه امرزش ومغفرت برهمه روزه داران مومن مبارک بادتشویقتشویق

 

 

 

فرشتهسکوتآرام

محبتچشمکاین ماه پربرکت باوجود ناز گلهای قشنننننگم نرگس جون وساراجججججونم رنگ وبوی دیگری داردچشمکمحبت

محبتقربببببون دستای کوچکتتتتون برم که در لحظه افطار رو به اسمان بلند می کنید,محبت

وبرای سلامتی من وبابایی وشفای بیماران دعا میکنید,

آرامخوووووووشگلای مامانی  خییییییلی دوستتتتون دارم دعاتون قبولآرام

 

 

 

متنظراینم فنننننچ کوچولوی من که به اعتماد به نفس تمام میگه مامان مریم همممممه چیپسارو ریختممحبت

محبتبغلاخه من قرببببببببببون ان نگاه نازززززززز وگیرات بشم من چی دااااارم که به توجوجه بگم بغلمحبت

چشمکبوسجز اینکه مححححکم بگیرمت توبغلم وببببوسمت جججججگرطلای مامانبوسچشمک

 

محبتمحبتمحبت

 

چشمکآراماینم دختر قششششنگم با چادرگل گلیییشوو خوراکیهای خوششمزش محبتآرام

تشویقبغلفدای اون ناز واداااات بششششم چقدر چادر بهت میادنفففس مامانبغلتشویق

متنظرمتنظراااااخ که میمممممیرم برای این نگاه پااااک ومعصومانت عسسسلممتنظرمتنظر

 

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان و بابایی دخمل بلا
13 تیر 94 20:03
سلام سارا سادات بامزه و نرگس سادات خوشگلم و مامانی مهربونشووووننننننن پس کامنتای ما کووووووووووو ؟؟؟ بابا پس این پستاتون چی میشهههههه ؟؟؟ چقدر زود به زود تغییر پست میدین شمااااا ؟؟؟ پست قبلیهاتون رو حذف که میکنین , کامنتای ما هم میپره که ؟؟؟ آخه کامنت پست قبلی ما رو هم جواب ندادین که ؟؟؟ یه کامنت برای پست اول و یه کامنتم برای پستی که قبل از این پست فعلی برای ولادت امام حسن مجتبی گذاشته بودین و بعد تغییر دادین ارسال کرده بوووووووودم ... نکنه اونا رو حذفشششش کردیییییین ؟؟؟ شوخی کردم , اشکالی نداره حتی اگه حذفم شده باشن , اونقده براتون کامنت بزارم که نگوووو ... سادات کوچولوهای من چطورن ؟؟؟ خودتون خوبین ؟؟؟ نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق انشاالله ... قربون این سارا سادت کوچولو بشم با این چادر گل گلیش ... راستی نرگس سادات گل و مهربونم بهم گفتی که کامنت گذاشتی برام , ولی من چندین بار چک کردم و چیزی ازت دریافت نکردم , یادت باشه وقتی کامنت برام میزاری حتما صبر کن ببین که اون بالا این پیغام نوشته بشه که پیام ارسال شد و بعد از تایید نویسنده نمایش داده میشه , اینطوری مطمئن میشی که کامنتت ارسال شده , اگه این پیام نیاد ارسال نمیشه عزیز دلم ... دوستتون دارمممممم و میبوسمتون ... مراقب خودتون و خوبیهاتون باشیییییییینننننننن ...
مامانی و بابایی فرشته های نازوبامزه نرگس جون وساراجون
پاسخ
سلا م به دخمل گل عمه ومامانی خوووووبش .بابایی دخمل بلا چطوره.طاعات وعباداتتون مورد قبول حق. من واااااقعا معذرت میخوام هروقت میام پست بذارم سارا شروع میکنه به گریه کردن وجیییییغ زدن که لب تاب وبده ,منم روز اصلا نمیتوننننم به وبلاگم سری بزنم به خاطرهمین پستهای من ناقص بودند فقط خواستم تبریکی گفته باشم , تا بعدتغییرات بدم بازم معذرت , فاطمه جووووون خشگلم وبببببببوس سلام برسون
رویــــا
15 تیر 94 2:17
مشب چه بگویم .حرفم,حرف ساده ايست؛ امشب مرايادکن درهر "الغوث" که ميگويى, شايدبه حق "يارب" گفتنت "خلصنا"يت براى من هم مستجاب شود... التماس دعا
مامانی و بابایی فرشته های نازوبامزه نرگس جون وساراجون
پاسخ
سلام رویای قشننننگم . طاعات وعباداتتون قبول . کامنتی که گذاشتی خیلی زیبا بود .ممنووووون